Lær noget nyt. Bliv elev i Netic
Netic har gennem flere år udarbejdet et velfungerende miljø for elever, hvor der er fokus dels på elevernes faglighed og kompetencer, dels på hvordan disse udvikles på den bedste måde og under de rette rammer. Netic har et ønske om at uddanne den næste generation inden for IT og meget gerne kommende medarbejdere i virksomheden.
Netic har gennem flere år udarbejdet et velfungerende miljø for elever, hvor der er fokus dels på elevernes faglighed og kompetencer, dels på hvordan disse udvikles på den bedste måde og under de rette rammer. Netic har et ønske om at uddanne den næste generation inden for IT og meget gerne kommende medarbejdere i virksomheden.
Grobund for mere
Når man starter som IT-elev i Netic, starter man ofte i Servicedesk, hvor elevens faglighed styrkes fra første dag i et tempo tilpasset individet. Her er der dannet et læringsmiljø, hvor der er plads til spørgsmål og hvor vidensdeling, udvikling og kommunikation er i højsædet.
Filosofien i Servicedesk er, at alt, der kan løses her, skal løses her. Dette betyder, at der er mange gode udfordringer til alle niveauer af uddannelsen. Vil man gerne have endnu mere faglighed, står der et "elevlab" til rådighed, hvor eleverne har eget rack med servere til fri afbenyttelse. Her kan man blandt andet udvikle kompetencer og teste eksamens-setup.
Det hele skaber en god bund for at kunne bygge videre på tekniske evner og tage mere og mere ind. Hvis man vil have ansvar og viden, er der rig mulighed for dette i hverdagen. Elever i Netic roteres med jævne mellemrum til andre afdelinger og teknologier, alt efter mulighed og ønske. Således kan man fagligt styrke sine kompetencer (og interesser) indenfor Operations, Server & Storage, Network & Backup, Database samt Cloud Native.
Som elev i Netic bliver man fra første dag behandlet som enhver anden medarbejder. Man får det samme udstyr og mulighed for sociale aktiviteter. Det kan du læse mere om her.
Vil du være elev hos os?
IT-elev
Se vores opslag til IT-elever under ledige stillinger og send en ansøgning afsted, hvis du synes, det lyder som noget for dig. Der er ingen ansøgningsfrist på vores elevopslag, da vi ansætter elever løbende. Af samme grund, modtager vi heller ikke uopfordrede ansøgninger til elevstillingerne.
Har du spørgsmål til stillingerne som IT-elev, kontakt Servicedesk på tlf. 77 77 08 88.
Kontorelev
Hvis du søger job som kontorelev hos os, er du velkommen til at kontakte os eller sende en uopfordret ansøgning.
Har du spørgsmål til stillingen som kontorelev, kontakt vores HR Partner på tlf. 77 77 09 33.